Jak zmienić "O mnie" (dodać zdjęcie, opis, usunąć obserwuj)?

4 komentarze
Zajmiemy się teraz modyfikacją gadżetu Profil, czyli bloku "O mnie". Bardzo często pytacie mnie jak uzyskać jakiś określony efekt.


Jak usunąć przycisk "Obserwuj" ?

Wykonaj najpierw kopię szablonu (wykonywanie kopii krok po kroku).
Następnie wejdź w Szablon, potem Edytuj kod HTML. Teraz kliknij przycisk Przejdź do widgetu i wybierz Profile1.
Odszukaj kod, linię:

<div class='g-follow' data-annotation='bubble' data-height='20' expr:data-href='data:userUrl'/>

Moglibyśmy ją usunąć, ale może jeszcze przyda się nam kiedyś. Dlatego weźmiemy ją po prostu w komentarz. Na początku umieść znaki <!--  a na końcu znaki -->


<!-- <div class='g-follow' data-annotation='bubble' data-height='20' expr:data-href='data:userUrl'/> -->

Przed:

Po:

4 komentarze:

  1. Ej.. ja nie mam Profile1. ;//

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę tego znaleźć. Czy możliwe, że jest to napisane jakoś inaczej, ale tego nie mam? :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam,że robisz szablony na zamówienie. Czy mogłabyś mi zrobić?
    Proszę o szybką odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę znaleźć tego profile1

    OdpowiedzUsuń